MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 30 April 2010

BILA ADIK NAK KAHWIN...

Dulu aku asyik tanya adik...bila nak kahwin? Leh akak tolong sikit sikit beli barang.Leh datang kl beli barang.Yelah barang kat Kuching mahal. Suami aku pernah cakap mcm tak sabar je suruh adik kahwin.

Tapi...............

Dua minggu lepas adik cakap dia nak kahwin Februari tahun depan....aku rasa lain.Bukan aku tak gembira dengan keputusannya itu tapi entahlah.......Kami 3 beradik.Ketiganya perempuan.Aku rasa bila dia dah kahwin aku akan kehilangan seseorang. Boleh ke dia sesuaikan diri dengan alam rumahtangganya nanti.Yelah...semuanya sebelum ni mak yang ada bantu.Adik yang tolong.Tapi lepas ni....Entahlah.Aku tak boleh halang keinginan dia.Mungkin jodohnya dah sampai.Itu hak dia. Aku akan sentiasa mendoakan kebahagiaan dia. Aku sayangkan dia.Sayang sgt sgt.Aku akan membantunya mana yang aku mampu.Tak sabar nak nunggu dia datang.Leh nyopping ngan dia

walaupun............

hati ini hanya Allah yang maha mengetahui.

Sayang sebenarnya nak lepaskan dia kat org lain.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.