MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 2 Mac 2010

RAMBUT GATAL


Korang ada masalah ini tak. Lea punya habit kalau dok tengok tv mulalah tangan gatal nak mencabut rambut yang rasa rasa nak gatal tu. Fuh....kalau dicabut tu nikmat tul rasanya.


Tapi habit ni tak elok tau.Kalau dah hari hari dibuat gitu, cabut punya cabut last last botak kepala.Semalam tengah syok tengok tv, tangan pun syoklah mencabut rambut gatal ni. last last tangan kena ketuk ngan suami.


Yelah...habit dulu semakin hilang habit baru yang datang. Dulu apa habit lea.Gigit kuku. Sampai teruk na dah rupa kuku ku.



3 ulasan:

  1. hahahahah....tabiat mek time gik sekolah dolok tuh kak. nang nikmat gila aie cabut rambut gatal. but now, xda org nk tlg cabutkan.

    mun dirik pun cabut kedirik...kepak eh tgn :P

    BalasPadam
  2. hok aloh...
    jgan dicabut rambut cik hibby tu da la..kang jatuh saham..hihi

    BalasPadam
  3. cabut rumput takpe, tapi jangan cabut rambut...kalau nak cabut rambut jugak, cabut rambut org sebelah...heh

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.