MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 1 Januari 2010

HAPPY NEW YEAR 2010


HAPPY NEW YEAR.SELAMAT TAHUN BARU.SELAMAT TINGGAL 2009.

2009 banyak meninggalkan suka dan duka pada aku. Tapi rasanya banyak yang suka kot.Azam tahun 2009...ada yang tercapai ada yang tak.Mana yang tak tercapai tu bawak ke tahun inilah.Hope leh gak tercapai tahun ni. Insyaallah.

Malam tadi korang g mana?Aku dekat rumah je.Bersama suami kesayangan.Dah seminggu tak jumpa dia. Alhamdulillah .Pada 11 Mac 2010 nanti bermakna dan 4 tahun kami melayari rumah tangga bersama.Alhamdulillah.Dia menjaga aku dengan sebaiknya.Yelah.Aku jauh dari keluarga.Aku kat sini hanya ada dia dan family dia je. Tapi kerinduan pada keluarga aku memang tak kan pernah hilang.Sentiasa rindu pada mak,ayah,mas,yan n amir.Takpe tahun depan aku balik Kuching.Tiket dah beli dah.

Pasal kerja mcm biasa.Dari dok bilik surat ditukar ke bilik fail dah tu ke bilik surat lagi.Jodoh aku ngan surat surat masih panjang lagi kot.hahahahaha. PTK...TK2 dah 3 kali ambik tak lepas lepas.TK 1 senang je aku lepas. Dah tua kot aku ni.Apa di baca dah tak masuk dah.

Masuknya tahun baru bertambahlah umur kita setahun lagi.Takpun sebenarnya berkurangan 1 tahun lagi. Aku tahun 2010 29 tahun.Setahun lagi 30. Cepat na...masa berlalu.Tapi betullah , sekarang masa cepat sgt berlalu.hari ISNIN je aku rasa lambat sikit.Tapi kalau dah rabu , tak sedar dah jumaat dah.

OK SEMUA.SELAMAT TAHUN BARU.SEMOGA TAHUN 2010 , membawa sejuta kebahagian pada korang dan keluarga.Aku juga akan doakan korang sentiasa dimurahkan rezeki.Mana yang dah kahwin tu moga rumahtangga diserikan ngan zuriat , dan mana yang tak kahwin tu cepat cepatlah kahwin.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.