MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 10 November 2009

MY FRIDGE MAGNET

D ah lama rasanya aku tak upadte pasal hobiku ini.Dan sebenarnya aku dah terlupa pasal hobiku ini.Bukan lupa tapi tak ingat. Dan yang sebetulnya aku berhenti dulu untuk membeli fridge magnet ni sebab tempat aku letak semua FM aku ni terjatuh.Terjatuh betul atas meja kaca.Nasib baik lah meja tu tak pecah.Dan yang paling tak syoknya banyak FM ku yang pecah dan patah.Terpaksalah aku gamkan balik satu satu.

S uami aku MR.SHAM memang faham akan isterinya ini.Ahad lepas g JUSCO EQUINE PARK , dia beli Magnetic White Board untuk aku.Thanks sayang. Dah sampai umah dengan bermalas malasan aku menyusun balik FM ku yang dah ku simpan dalam kotak. SESUNGGUHNYA (hahahahha..ayat tak hingat) banyak jugak FM aku. Dan rasanya tak cukup jugak tempat nak meletakkan kesemua FM ku.

D an sampai ke hari ini 101109 aku tak habis lagi menyusun FM ku ini.MR .SHAM dah tanya bila nak lekatkan semua ballik sebab dia nak gantungkan board tu.'Sabarlah yang.Ayang penat sangatlah.Balik kerja, nak basuh baju, masak, lipat kain. Weekend je ayg boleh habiskan semua ni.' alasan....hahahahha.banyak sungguh alasanmu wahai MONALEA ISMAIL.

ok...ni aku paparkan FM ku yang tak seberapanya ini......
ni sebagian FM aku yang ada dekat peti sejuk
kat belah tepi peti sejuk
yang ada dalam kotak

yang baru di susun

4 ulasan:

  1. mek suka juak ngumpol fm..baruk jak stat.ada geng la tok oo.hehe

    BalasPadam
  2. byk na juak..kmk ada juak ngumpul magnet tok...hehhe..x muat white board ya..beli yg besar ckit...

    BalasPadam
  3. fieza,

    lehlah kita duak jadi geng.kelak leh tukar tukar

    umie,

    yalah nang sik cukup.mun beli yang besar mcm dekat kelas jak kelak.kay ninggal memo. hahahah

    BalasPadam
  4. fieza,

    lehlah kita duak jadi geng.kelak leh tukar tukar

    umie,

    yalah nang sik cukup.mun beli yang besar mcm dekat kelas jak kelak.kay ninggal memo. hahahah

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.