MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 10 November 2009

MAKAN TIME AGAIN

Ahad lepas..aku terlebi rajin memasak.Kebetulan sepupuku Sharmeen ada.lagilah rajin aku masak.Sebab dia ni suka sangat makan.Tak padan ngan badan yang slim mlim.Sonok tul...banyak makan tapi badan tak naik naik.Aku lak makan sikit dah naik lagilah makan banyak. Ingat nak diet tapi dah aku masak yang sedap sedap dan seharusnya aku kena makan.Mana boleh.penat tau dekat dapur.Kena makan jugaklah.Oklah menu aku hari ahad tu...



IKAN KELI BAKAR


IKAN SUSU BAKAR


AYAM MASAK KICAP


TUMIS SAYUR KACANG BUNCIS


BUDU


AIR ASAM


Ada budu, air asam memang laju aku makan. Tak toleh kiri kanan lagi. Huhhhh...sedap wa kata sama luu........sehingga enjilat jari.Bau dekat tangan pun sayang nak hilang.suka aku cium tangan aku sepanjang petang ahad tu.hahahahha.terukkan aku.Makan bersila kat bawah..........nikmatnya.......


Klah.korang layan je gambar.



nilah sepupuku sharmeen. dia pun ada blog gak lifebeingme-whenshewasborn.blogspot.com




1 ulasan:

  1. cis!
    ahahaha.org sitok gelar rok muka smemeh tauk x??
    ahaha.xda laki mok ngn kmk mun nga muka tok mon..ahaha

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.