MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 13 November 2009

ALHAMDULILLAH



Alhamdulillah.Dipanjangkan usiaku sehari lagi. Selamat hari jumaat semua.

Jumaat penghulu segala hari .

Aku hari ni, kerja...oklah...banyak jugak. Nak tak nak kerja buat.Dah tanggungjawab, Tapi mood tu kurang sebab persekitaran kerja yang tak menyeronokkan.Yelah opis ok tengah renovate.Dengan bunyi tukul, orang dok angkat tu ni, dengan baunya semacam je. Adui...kepala pun boleh pusing jadinya.Jalan dalam opis aku sendiri aku boleh sesat.Yelah kedudukan partion berubah ubah.Dahlah daya ingatan ni kurang dah sedikit.

Serius...aku sekarang ni cepat lupa.Adakah minum air yang dah diamsuk semut takpun suka makan kepala ikan?Aku banyak banyak badan ikan tu kepala memang pujaam hati ku.Lagi lagi ikan sembilang dna ikan kembung.Bagi jelah kepala aku mesti habis aku kerjakan.

Oklah...membebel pulak aku pagi Jumaat ini.

Mulakan pagi anda dengan senyuman.Jangan masam masam muka k.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.