MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 24 Oktober 2009

SAMBUTAN HARI RAYA OPIS AKU

Sepatutnya benda ni dah lama kena publish.Yelah.Sambutan ni diadakan pada 19.10.09 yang lalu di PICC.Tetapi kemalasan yang melampau...tertangguhlah entry ni. Ok...kali ni kami wakil pada BPSMPA. Sebenarnya dah malas dah.Tapi....dah nama naik kenalah buat jugak.Jika sebelum ni dekat JPM menunya MEE BANDUNG.Kali ni kita buat BUBUR pulak.Ada bubur kacang hijau,bubur pulut hitam dan bubu cha cha. Rasanya...bolehlah..................Tema kali ni pulak...Ha..........caca merba.Apa je yang ada kami letak je. Baju pun lain lain kaler.Yang setia yang hitamnya MAYA seorang je.Yang tukang jaga gerai mcm biasa KAK ZAH, MAYA,INA,ECAH n me MONALEA. Cepat lak habis bubur kali ni. Dah tu leh cepat kemas. Sonok sebenarnya jaga gerai ni.Yang tak seronoknya tak leh makan yang kat dalam dewan.Aku cuma makan sate 2 cucuk ngan mee rebus .Tu pun share ngan Ecah.Tu pun dah rasa kenyang semacam.Kat dalam dewan ada nasi briyani, sate, abc.Takpelah.....lain kali makan sendirilah kat kedai.



nampaknya aku yang paling besar kat situ.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.