MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 25 Oktober 2009

PELAWAT DI HARI JUMAAT

Sedang aku asyik membuat kerja di opis pada hari Jumaat tu..kami didatangi oleh org lama.Ingatkan dia seorang...rupanya dia bawak sekali anak comelnya.Aku tak tau nama betul anaknya.Panjang sgt nak nyebut.Yang aku tahu Isyirah je. Comel anaknya..Dah setahun 2 bulan pun.Ingat lagi Hidzal dan isterinya berkahwin pada Aidilfitri 2007 yang lalu. Time tu aku sibuk nak balik beraya kat Kuching.Hidzal dulu kerja kat opis aku.Seorang yang amat rajin sekali.Sangat sangat ringan tulang.Tapi dia dapat kerja baru sebagai seorang anggota POLIS.Rezeki selepas kahwin.



Anaknya ni comel sangat.Ngikut muka ibunya dia ni.Suka sangat dok main kat bakul sampah.Apa yang bestnya dekat bakul smapah tu pun aku tak tau.Tak takut pulak tu ngan org. Dah nak balik masih lagi nak aku ambik dia. Isyirah..Isyirah...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.