MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 2 Oktober 2009

KLIK SITU SANA SINI

Time lunch semalam monalea,maya.ina dan ecah dah takde apa nak buat.Jadinya dok klik sana klik sana jelah kami berempat.Tapi takleh bergambar berempat sebab takde sapa nak ambik gambar.Bergambar bertiga jelah.Korang layan jelah gambar gambar yang tak hengat punya ni.Aku paling sian ngan budak yang duduk tu.Orang orang kat belakang buat dajal je kat dia.

seriusnya maya.ina ceria je.aik ecah...nak tembak sapa tu?

hehehe.maya dapat 2 tanduk sekali tu.....

comel je gambar ni.ecah....lentiknya kau cah

apa yang ko bz sangat tu cah?dok tunjuk tunjuk tu.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.