MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 5 Oktober 2009

CERITA DI HARI SABTU

Hari Sabtu...apa aku buat y?Ha.....aku bangun agak lewat dalam kul 8 am.Takpe....sebab aku cuti...hehehhehe.Aku mandi, basuh kain dan buat sarapan untuk aku laki bini. Aku masak nasi goreng kampung.Aku masukkan ayam, ikan bilis ngan telur.Sedap gak laki aku cakap.


*****************************************************
Dalam jam 10 g Putrajaya jemput mak cik dan pak cik aku.Nak g kat Subang airport tengok Air Show.Sampai sampai je mak aiiiiiiiiiiii jem.............tengok air show dari dalam kereta jelah.Nak ambik gambar air show tu camera olympus 8.0 mp aku memang takleh nak ambik gambar.Nampak ambik pun nampak mcm semut je. Dekat 2 jam jugaklah terperangkap dalam jem.Syok gaklah tengok air show tu.Dengan bunyinya lagi......





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.