MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 22 September 2009

WAJAH WAJAH KEHIDUPAN

Hahahaha.
Tak boleh blah tajuk entry aku nni.
Nilah sepupu kesayanganku.Mak aku jaga dia dari dalam pantang lagi.Sampailah umur dia 12 tahun.Sekarang dia dah 14 tahun.
Dah tingkatan satu baru dia balik kat umah mak ayahnya sendiri.
Tapi kalau cuti gerenti datang jugak kat umah aku.
Ni...raya pertama balik kampung dia ikut terus balik Kuching. Mak ayah aku pun dia panggil mak dan bapak.
Tiap tiap kali raya mesti mak aku akan buat sepasang baju melayu jgak ngan dia.Sedondon ngan kami sekeluarga. Aku jugak tak boleh kalau dia takde. AZMEER ROSLAND.Dah aku anggap seperti adik sendiri. Satu satunya adik lelaki aku. AMIR...kamek sayang ngan kitak. MUah...muah...muahhh.

dia ni memang suka bergambar. suruh je pose macam mana.mesti jadi punya.

1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.