MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 25 September 2009

NAMA PELIK PELIK

Kat sarawak ni kalau hari raya kuih kek memang famouslah.Dengan pelbagai rupa dan rasa.Dan nama pun pelik2x. Rumah aku pun tak terkecuali.Tahun ni kek kat umah simple je.Mak dan adik pompuanku yang bungsu membuatnya. Takdelah kek yang coraknya yang hebat2x tu.Lapis yang simple simple je. Jom layan.....

KEK BUAH

Namanya dibagi mungkin sebab ada banyak manisan dan buah buahan di dalamnya

KEK LAPIS BOOK

Sepatutnya kek nni takde colour.Tapi mak aku dok midified bagi caolour.Mungkin lapisannya nipis nipis(sepatutnya) macam buku tu yang dipanggil Lapis Book

KEK MASAM MANIS.

Dipanggil masam manis sebab ada manisan masam manislah

KEK HARI PARI

Mungkin colournya kot macam hari pari tu pasallah namanya pun hati pari

KEK COKLAT

Sebab banyak coklatlah namanya kek coklat.





1 ulasan:

  1. slm.. kr srwk.. mmg jd gila2 ckit bila hr raya sebab trlampau byk kek lapis yg pelik2 namanya kan...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.