MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 22 September 2009

HARI RAYA AKU

Hari ni dah 3 hari kita menyambut hari raya. Ye memang aku seronok sangat dapat berjumpa ngan family dan sanak saudara. Alhamdulillah.Dia semakin sembuh. Lega...

Raya pertama balik kampung.Seronok dapat jumpa makcik pakcik dan sepupu sepupu yang 2 tahun sekali aku jumpa. Yelah.Aku ikut turn.Next year aku akan balik ke Teluk Intan. Nengok muka laki aku pagi raya kesian jugak. Sedih je mukanya.Yelah teringat kat keluarga kat kampung. Nasib baik ada 3G leh nengok pak dan mak mertua kat kampung. Meriah je nampaknya.Kak Tun, Nyah , bang Arit balik. Takpe tahun depan kita berkumpul ye.

Oklah. tengah tunggu kawan nak datang. Ramai tul yang datang tahun ni.Tak menang tangan dah aku.Penat.

adik beradik pompuan mak.baru kali ni dapat bergambar bersama

1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.