MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 7 Ogos 2009

KEMBARA SENIMAN JALANAN ...JAMAL ABDILLAH

Suami ajak pergi tengok Konsert Kembara Seniman Jalanan ..Jamal Abdillah di Istana Budaya. Konsert diadakan pada 5-9 Ogos 2009.Tiket paling murah RM78.Suami aku pun ambik tiket yang paling murah je untuk 3 orang, aku, suami aku dan ayah aku.Kami pergi berlima.Abang ipar aku ngan kawan dia. Bestlah konsert dia.Ada dua segment.Yang pertama mcam teaterlah mengenai kisah hidup dia dari kecil sampai dewasa.Yang kedua pulak baru tul tul konsert.Best.......Suara Jamal memang best. Aku memang minat ngan dia ni. Gambar waktu konsert tak leh ambik.Tapi sebelum tu ambik jugaklah. Tengah konsert tak berani aku.Kang kena tangkap kang. Ok..kita layan gambar jelah ye.

tiket konsert

kat umah posing dulu

kat istana budaya.bergambar kat luar je

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.