MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 6 Ogos 2009

PATRIOTIK

Semangat patriotik sepatutnya subur dalam jiwa setiap masyarakat negara ini tanpa mengira keturunan, warna kulit dan agama. Sekiranya ada antara rakyat yang memperlecehkan semangat patriotik bangsa Malaysia, mereka seharusnya berani mengisytiharkan diri mereka dan mencari negara lain yang lebih secucuk dengan jiwa mereka untuk bernaung. Malaysia hanyalah untuk rakyat yang menjunjung kasih kepada negara. Jika tidak rakyat negara ini, siapa lagi yang harus membuktikan kasih sayang mereka. Bagi sesetengah rakyat, janganlah jadikan hari kemerdekaan sebagai isu politik kerana ia sebenarnya mengajak rakyat supaya mensyukuri kemakmuran yang sedia wujud di negara ini."

nilah suasana kat opis aku. yang gambar last tu...ha... pekerja cemerlang tu....

Kat opis aku ni dah start dah dok pasang bendera. Tak lama lagi nak nyambut Hari Kebangsaan kan.Hari Kemerdekaan negara kita yang ke 52. Hari kebangssan tahun ni jatuh pada bulan puasa. Kepada yang menyertai perbarisan, salutelah kat korang, bulan puasa pun ikut perbarisan.Yelah..kerana semanagt cintakan negara kan. KERANAMU Malaysia.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.