MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 5 Ogos 2009

DIA DATANG

Malam tadi dok ambik ayah kat LCCT.
Sebelum tu aku balik lewat dari kerja.Ada buat OT sikit.
Pulang terus pergi Pasar Tani Putrajaya.Yelah nak beli lauk pauk.
Beli ayam, ikan2x,sayur2x buah buahan.
Balik je umah kemas barang-barang yang di beli, simpan kat peti sejuk.
Jam 1100 baru gerak ke LCCT.
Tak lama nunggu , sekejap je..ayah pun sampai.
Lepas tu bawak dia makan.
Perut aku pun dah masuk angin dah.Takde makan apa apa sejak petang .
Singgahlah kedai dekat ngan umah aku.
K.lah..layan je gambar ye.

dua lelaki yang aku paling sayang dalam hidupku.ayahku dan suamiku

makanan yang diorder semalam. kerang, favourite ayah aku.kat Kuching mahal ooo kerang.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.