MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 27 Julai 2009

KISAH MAKAN AKU HARI NI

Hari ni hari ahad bersamaan 26.07/09.Lepas subuh pagi tadi tido lagi.Dah tido tu gerenti terlajak.Aduhhh.Jam 9 baru nak bangun pagi.Sarapan aku ngan laki aku hari ini ialah mihun goreng.

Sedap..............

Tengahari pulak order kat MC D pulak.Fillet O Fish u

ntuk aku dan Big Mac

untuk suamiku sayang.Hahahaha. Pun sedap gak. Petangnya pulak kami berdua makan nasi ambeng..

Fuhhhh......................lagi sedap. Dan kesedapannya dari tangan orang lain ok.Hari ni dapur aku tak berasap. Aku malas betullah hari ni. Ok...kesimpulannya HARI INI..pagi ahad laki aku kuar beli mihun goreng.Tengahari on the way dari shah alam order MC D bawak balik umah.Petangnya pulak pergi pasar malam beli nasi ambeng.Sekian terima kasih.


1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.