MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 21 Julai 2009

KISAH LAKI AKU

Mana aku tak hangin hari ahad lepas.Punyalah dia nak cari kemeja untuk mesyuarat UMNOnya tu.Pagi ahad tu bawak mak mertua minum pagi.Biasalah menantunya ni.Malam sabtu tu lewat tido coz tunggu laki sebab YB kawasan kami datang untuk perjumpaan dengan penduduk.Dan seharusnya aku bangun l;ewat pagi ahad tu. Lepas Subuh tido balik. Nasib baik mak mertua paham.Lepas minum pagi hantar mak mertua umah anak buah aku sebab mak mertua aku akan balik ke Teluk Intan dengan kakak ipar aku.

Lepas tu bermulalah misi laki aku nak cari kemeja UMNOnya tu.Dia ingat nak cario kemeja kosong lepas tu sulam je.Aku ikut je. Mula-mula g IOI Mall Puchong. Takde yang berkenan. Dah tu g Plaza Alam Sentral , Shah Alm.Takde jugak. Sabar lagi. Dah tu g PKNS Shah Alam.Pun takde.....Aduiiiiiiiiiii.Aku dah penat sepenat penatnya. Muka aku dah masam dah. Gerammm.Cerewetnya macam pompuan.


last-last Isnin (semalam) g PWTC. Beli kat sana. RM60.Dah siap sulam.Kan senang...Tak perlu nak bawak aku lak tu...Korang bayangkan...kuar jam 10 pagi 6 petang baru sampai umah. Aduiiiiiiiiiiiii .Penat.Mana tak pening kepala aku.

Gaya seorang perwakilan yang begitu setia ngan UMNO. Sonoklah tu.Dapat jugak baju UMNO tu.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.