MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 7 Mei 2009

TAG OOOO TAG



Peraturan nak jawab tag :




1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
:: dah copy dah...

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
:: Award ni telah diberikan oleh umie
:: Dai baru berkahwin sebulan lebih yang lalu.Semoga bahagia hingga ke akhir hayat

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)
1: nama panggilan saya mona, lea& kak mon
2: saya berasal dari sarawak dan berbangsa melayu sarawak
3: saya suka memasak. dan suamiku jadi hakimnya.ok ke bininya masak. suka tanya dari 10 * berapa dapat? selalu
dpat 8* je
4: saya suka mengumpul setem.beribu-ribu setem dah ada kat umah.
5: suka ngumpul fridge magnet.banyak koleksi dah kat umah.
6 sekarang hobi baru suka tengok driff ngan race kereta/moto
7: suka membaca.suka membaca apa je jenis bahgan bacaan. yelah boleh menambah ilmu pengetahuan
8: lea anak sulung dari 3 beradik.ketiganya pompuan. dah pompuan semuanya...macam2x jelah.
9: saya berbangga sb sy berasal dari sarawak..(hanya org sarawak je yang tau keistimewaannya)
10: saya suka warna biru,pink,putih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.