MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 3 Mei 2009

NI PART AKU PULAK









* yang oversea punya memang lagi bestlah kalu kita g sana dan beli kat sana.Kalu pikir2x bila lah aku nak g sana.Takpelah.dah jumpa aku beli jelah.
Aku ni macam biasa kalau ke man-mana yang aku cari mesti fridge magnet.Yalah nak manambah collections yang sedia ada. Ni yang aku beli kat Genting semalam.

1 ulasan:

  1. minat ek kumpul benda2 tu..nanti klu g mane2 blh le org belikan

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.