MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 3 Mei 2009

KONSERT AF



Balik dari Genting bukannya kami berempat terus balik.Nun singgah kat BUkit Jalil.Tengok konsert AF. Taklah fanatik sanngat smapai tiap2x minggu pergi.Kalau temanya best malam tu , baru kami pergi. Hari tu pergi sebab budak2x af ni perfome ngan band.Malam tadi sebab MUSICAL TEATER.Memang best. Hafiz seperti biasa memang best sngat2x. Tapi sayang AIshah ngan Claudia keluar.Ingatkan pengetu agunakan kuasa veto untuk menyatakan penyingkira. Rupanya AF Masuk.Oh tidakkkk.siapakah yg akan masuk? Aku lebih suka claudia atau zizie.Tapi kalu aril ....... tak taulah. Kita tunggu jelah.Kita tengok siapa yg kena.

Kedudukan pelajar sebelum undian ditutup:

YAZID – 29

ISMA - 27

HAFIZ – 15

AKIM – 10

AISHAH – 9

CLAUDIA – 9


Kedudukan pelajar selepas undian ditutup:

YAZID – 22

HAFIZ – 21

ISMA - 20

AKIM – 14

AISHAH – 13

CLAUDIA – 11

Dok tolak, tambah, bahagi, darad kami berempat keluar lebih 15 jam. Dekat nak jam 1 baru smpai umah. Makan lagi tu.Perut memang dah tak tahan dah.Lapar.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.