MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 18 Mei 2009

KENANGAN CINTA AKU

masa baru kahwin kat Cameron Highland.

Hari ni sonok sgt. Entahlah. Malam ni suami ajak makan kat luar.Ye...hari ni anniversary kami bersua muka. Lima tahun dah berlalu.Sekejap je kan.Kenal 08.04.046.Nka cerita...panjang ceritanya. . . . . Kami jumpa 15.05.04.

Kami nikah 110306.Kami sanding 120306. Alhamdulillah.Yelah dalam rumah tangga memang ada pasang surutnya. Yelah...sedangkan lidah lagi tergigit kan.Tapi alhamdulillah semua maslaah diselesaikan sebaik mungkin.Ye..aku tak menyangka yang aku aku akan bertemU jodoh dengan org jauh.Yelah....dulu dok sarawak kenal org Teluk Intan. Tapi dah jodoh kan.

Alhamdulillah suami aku menjaga aku dengan baik sekali.Kalau leh apa yang aku nak dia akan turutkan.Tapi aku takkan nak demand sgt ngan suami sendiri kan.Terima kasih bang.

Tak sabar nak tunggu malam ni.Manalah dia nak bawak aku? Kat tempat pertama kali dating ke?
Tunggu........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.