MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 1 Mei 2009

AKU SUKA MEMBACA



Aku memang suka membaca.aku baca apa je.asalkan benda yang boleh dibaca.Tapi dah semestinya yang paling aku suka novel dari Alaf 21.Entahlah.novel-novelnya kena dengan jiwa aku.chehwah..menjiwang lak aku. Tapi betul aku cakap, aku start membaca novel alaf ni sejak aku sekolah menengah lagi. Dulu waktu sekolah rendah aku suka cerita2x misteri itu, misteri ini.Dah sekolah menengah, jiwa remajalah katakan, novel alaf 21 menjadi pilihan aku.Tapi dah kerja masih juga melayan novel2x ini.Kadang sampai bengkak mata menangis.Yelah cerita cinta yang sedih.chehwah.Kadang-kadang aku membayangkan diri aku heroin dalam novel tersebut. boleh ke? hahahaha.Laki aku memang tah paham dah.kalau bini dia dok kusyuk membaca novel dia tak kacau aku dah.Tapi dah tengok mata aku bengkak-bengkak gelak sakan dia. tak sukanya aku. ni antara novel2x yang aku ada. sebenarnya banyak lagi.Tapi kat Kuchinglah.Tapi kat sini baru ada sikit je. Novel alaf yang paling aku suka, OMBAK RINDU, PELABUHAN RINDU, best sangat.Ngan satu novel yang ada watak nama LEA HARYANI.LEA..nama aku tu.Tapi lupa lak tajuknya.Apa tajuk novel tu ye...iskh...iskh..orang dah tua.banyak lupa.

Photobucket

1 ulasan:

  1. wanie pun suka baca novel,
    tambah2 lagi keluaran alaf 21,
    dah ada berpuluh-puluh dah novel dalam simpanan wanie tau...

    really luv it:)

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.