MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 30 April 2009

Puan Umie ni tag pertama yanng kamek hutang k.kamek dah bayar.

1. Nyatakan 4 sebab mengapa korang suka dengan gambar di atas.
-sebab aku suka gambar tu.
-pelamin aku cantik sangat (aku puji diri sendirilah, korang tak nak puji).
-Gambar ni ambik macam dalam studiao. Sebenarnya banyak gambar yang aku suka. Nilah diantaranya.Thanks En.Mahaldin.ambik gambar2x yang cantik untuk kami berdua.
-Laki aku kurus sgt dalam gambar ni. adui.Tapai kalau dia kursus muka dia macam budak2x.

2. Bilakah tarikh pernikahan korang dan di mana?
11 Mac 2006 dialamat 77-B Kampung Tupong Tengah,Petra Jaya,Kuching Sarawak.
3. Apakah warna tema majlis perkahwinan korang???
11 Mac 2006-Kuching-Akad-
nikah putih-mestilah nak yang suci dan murni
12 Mac 2006- Kuching-Sanding -Biru seperti gambar diatas.
25 Mac 2006-Teluk Intan,Perak-Malam Berinai-Putih
26 Mac 2006-Teluk Intan ,Perak-Bertandang-Hijau
26 Mac 2006-Teluk Intan,Perak-Potong Kek-Krim/Gold
26 Mac 2006-Teluk Intan,Perak-Sanding 9berapa banyak sandinglah) -Putih
tema yang cacamerba.tapi yg syoknya cantik dalam gambar.secara keseluruhan aku penat kat Teluk Intan.Banyak bebenor majlisnya.Tapi best,sonok.

4. Mengapa korang memilih si dia tuk dijadikan teman hidup???
Semestinya dialah lelaki pertama yang aku cintai dengan sepenuh hatiku. 2 tahun berkenalan kami kahwin.Sekarang dah tiga tahun perkahwinan.Thanks bang kerana jaga lea dengan sebaiknya.
5. Nyatakan harapan korang dengan ikatan perkahwinan ini.
Semoga ikatan perkahwinan kami akan kekal untuk selamanya.Dikurniakan anak2x yg comel. Insyaallah.
Photobucket

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.