MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 16 April 2009

Ni. tag dari Ariena. K. Dik.Akak dah jawab.

Adakah anda suka blogging? Kenapa?
Mestilah suka. Salah satu cara untuk mengisi masa lapang. Tak juga...waktu kerja pun aku curi-curi update blog


Blog siapa yang selalu anda skodeng? Nyatakan 5
Blog aku sendiri..umie.arina,ceera,zie,kikie


Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapa kah orang itu?
Mestilah.Dan aku dah jumpa.Suamiku sayang.Sapa lagi. MR.SHAM BIN DIN.Simple kan nama lagi aku.


Taken or single? Mana lebih bagus?
Takenlah. barulah hidup rasa sempurna.


Pernah tak cinta anda tidak dibalas?
Pernah.hahahahaha.Aku jatuh cinta kat Cikgu aku. Malunya........kawan-kawan rapat je yang tau.


Ciri-ciri idaman gf/bf anda?Nyatakan 5
Sayang aku, ambik berat pasal aku, hormat family aku, Tak meninggi suara kat aku[sebab aku ni sensitif. orang tinggi suara sikit aku leh nangis tau] , dan faham aku.

Pada umur berapakah anda akan merancang untuk berkahwin?
25 tahun.Alhamdulillah.Mengikut target aku.Sekarang dah tiga tahun lebih aku kahwin.


Nak berapa anak?
5 sebab cuti bersalin kerajaan 5 kali je.

date of birth.
20 Mac 1981.

best present yg penah dpt?
cincin.suami bagi masa berkawan[bercintalah] .Sayang nak pakai.Banyak kenangan tu.

gift yg di impikan..?
kalau leh nak rumah. boleh ke?

fav colour
blue


fav numbers?
4. kalau ikut org cina mati kan.Tapi aku suka 4 sebab dulu masa sekolah dari darjah 1 hingga form 5 aku sentiasa no. 4. hahahaha. kebetulan je kot.


best place yg ingin dijejaki?
Aku ingin nak ke Mekah & Madinah.Nak g haji dan umarh.Abang.bila kita leh pergi?

Selain tu aku teringin sangat2x nak g Disneyland. Mesti best kan. Aku ni walaupun umur dah tua tapi minat lagi kartun-kartun ni.

1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.