MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 20 April 2009

BROADBAND CELCOM




Yahoo.......aku dah dapat dah.Ni pun suami aku yang belanja. TQ bang. Kami beli kat GIANT Bandar Puteri. Dulu masa beli kat sepupu aku yang belajar kat Melaka tu RM 499.00.Campur first month punya bayarn RM 567. Tapi aku punya semalam RM 399 + RM 68= RM 467.Sonoknya.Sebelum ni leh online kat opis je.Tak pun kat opis suami.Sekarang leh online kat umah pulak.

4 ulasan:

  1. yeh..yeh...dh ble online kat umah..lepas ni akak guna ym lak jom kita bergosip di rumah..hahahhaha..

    BalasPadam
  2. lea, kamek pun nak nukar ke celcom sbb maxis lembab nak mampuih

    BalasPadam
  3. celcom mang ok.. shiem beli hari tu harga 499 gak... xde maslah... sesekali tue biase la kan.... :D

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.