MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Thursday, 8 February 2018

Selamat Maju Jaya Ika

Assalammualaikum semua.

Sekarang susah benar nak update blog dah. Bukan tak nak update tapi masa sangat-sangat cepat berlalu. Dekat pejabat memang takde dah masa nak buka blog. Dekat rumah pun sama. Ni pun curi-curi masa nak update sebab rugi pulak rasanya tak update. Ini adalah kenangan pada suatu hari nanti. Menaip malam-malam ni feelnya lain sikit. Ahaks...

Ika.. kenal pun tak lama. Yelah lea baru genap setahun dekat pejabat baru ni. Tetapi suka dengan perwatakan dia ni. Ala manja-manja gitu. Dah rasa adik dah. Muda lagi. Alhamdulillah. Dapat juga bertukar ke Melaka. Lebih dekat dengan keluarga. Ibu muda ni. Anaknya Naira pun comel sangat. Semoga Ika lebih sukses di tempat baru. Jaga kerja, jaga keluarga ye Ika. Jangan lupa kami kat Putrajaya. Ok..kita layan gambar masa farewell Ika pada 26.01.2018 yang lepas. Suasana yang ceria disulami dengan air mata. Jom layan gambar...

Persediaan di awal pagi

Menu potluck hari tu



Jangan sedih sangat Ika




Beli tupperware pink untuk Ika. Kalau tengok tupperware tu ingat kami ye


Senyum Ika


Bergambar dengan Ika masa APC 05.02.2018 yang lepas

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.