MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Friday, 9 February 2018

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang

-auto publish entry-

Asslammualaikum semua.

Alhamdulillah. Masih rajin untuk menaip di malam Jumaat yang indah permai ini. Hahaha. Alhamdulillah sekali lagi Anugerah Perkhidmatan Cemerlang bagi Zon Semenanjung di tempat lea kerja telah berjalan dengan cemerlang sekali. Kali ni memang jadi urus dan setia di salah satu jawatankuasa yang dibentuk. 

Tahniah buat semua yang berjaya mendapat APC untuk tahun ini. APC  adalah sesuatu yang sering diperkatakan setiap akhir tahun. Sesuatu yang agak subjektif sebenarnya. Ada yang jenis tak kisah, ada yang nak sangat dapat APC. Kalau dapat alhamdulillah. Rezeki dariNya. Kalau tak dapat janganlah melenting pulak. Komplen sini. Komplen sana. Semua tempat akan mengalami senario yang serupa. APC akan menjadi topik yang hangat untuk sebulan dua. Lepas tu senyap. Bersambung pulak di tahun yang lain pulak.

Oklah. Kita layan gambar lea yang sangat urus dan setia di hari Isnin 05.02.2018 yang lepas. Setialah sangat kan....

Di hari raptai. Anti sosial sangat. Dah berdiri sorang-sorang kan. Nak buat apa lagi

Update Facebook ke? Intagram ke? Ke stalk fb orang. Hahaha

Berkarabum bum bum bum

Bersama mereka yang peratusnya sangat sedikit sekarang ni. Duduklah ditengah2 ye

Berkarabum bum bum lagi
It's a wrap. Selesai sudah di harfi pertama. Balik opis ye. Jangan nak merayap dengan karabum bum bum ye.
  
Diapit oleh dua wanita yang slim mlim. Lea tumpang slim deme jadilah
Sweet sangat anak dara dua orang ni. Hahahaha. Larikssss




2 comments:

  1. alhamdulillah merasa rezeki dpt APC thn 2017 (utk perkhidmatan 2016) tp yg x syoknya ada orang tu nak jugak APC..siap merayu kat bos..buat cerita buruk pasal kita demi nak dptkan apc tu..

    yang paling pelik, org tu sendiri kerja dia mengular..punch card mmg cantik kul 7.30 dah siap tp hilang..kul 10.30 baru nampak batang idung dlm opis. kul 12 ilang..3.30 ptg baru nampak utk punch kad balik..keje sejam jer..tp dia rasa dia layak dapat sampai merayu kat bos.. bodek2..

    kite plak x reti nak bodek camtu..bos bagi, kita terima..bos x bagi, ada la tu yg x ok kat prestasi kita...terima jer la.. huhuhu

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.