MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Tuesday, 30 January 2018

Cempedak dulu dan sekarang



Dulu-dulu dapat jugaklah cempedak goreng 3 ketul RM1. 
Sekarang 3 ketul RM2. 
Mana sama dulu dan sekarang kan? 
Dulu lain sekarang lain. 
Kenapa tak goreng sendiri je? Beli cempedak goreng kat rumah. 
Hmmmm. Rasa tak berbaloi sebab teman sorang je yang makan. 
Suami teman pantang cempedak sebab dia pernah tercekik cempedak masa kecik-kecik dulu. 
Adli?hmmmmm. Siap tanya kenapa ada macam rambut ni umie? 

3 comments:

  1. Semua barang naik harga walaupun gaji begitu sahaja...

    ReplyDelete
  2. Mahalnya.
    Tapi tak pernah beli cempedak goreng sebab ada cempedak sendiri.

    ReplyDelete
  3. Betul Lea, mmg mahal sungguh sekarang ni cempedak. Nak makan pun takut.
    Tulah ingat nak beli cempedak, goreng sendirilah baru puas makan anak beranak kan....

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.