MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 12 April 2017

Hijau mata memandang...

Ke Cameron Highland tak sah kalau tak ke ladang teh kan. Nak singgah minum teh memang tak dapatnya. Orang punyalah ramai. Belum yang tengah menunggu lagi tu. Jadinya kita ambik gambar jelah. Tka turun bawah pun. Ambik gambar kat atas je. Janji ada gambar ladang teh kan. Hahaha. Adli...tukang spoilkan gambar. Ada je gaya tak kenanya di situ dan rupa-rupanya tengah menahan kencing. Hahaha. 

Lea sebenarnya suka Cameron Highland ni. Bila ada rezeki, masa insyaallah akan naik lagi.









7 ulasan:

  1. sapa lah tak suke jln2 kt CH tu lea oi.... kalu blh tiap bln nk jln2 situ heheheh..

    dana pun niatnya thn ni nk lah bwk si aiyan naik CH tu... tingin lama tak pg sana, tp tulah kite lak semput... tempat sejuk2 ni alahan skit... lahai

    BalasPadam
  2. ala..rindunya dkt CH ni...
    honeymoon dlu dekat CH..

    BalasPadam
  3. bergambar dari ataslah cantik. Baru nampak penuh. Hijau

    BalasPadam
  4. Saya first time tau pergi ladang teh ni. Punyalah seriau walaupun bukan saya yang pandu kereta. Awat saya tak nampak pun 'I love CH' itu hari? Itulah seriau sangat gamaknya sampai takda mood nak berposing.

    Anak-anak tak suka pulak CH ni sebab kat hotel yang kami menginap, takda swimming pool. Apa kes sejuk-sejuk nak mandi swimming pool pulak!

    BalasPadam
  5. aku pun suka CH...serius suka sangat! kalau orang lain suka repeat langkawi byk2 kali, aku pulak kalau dapat repeat CH tiap2 tahun mmg suka sgt la...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.