MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 5 Disember 2016

Gotong Royong bersama Adi

Assalammualaikum semua.
Sabtu lepas telah diadakan gotong royong dekat blok lea. Ramai juga penduduk blok yang turun. Salah sorangnya Adli Sham. Hahaha. Jam 7 pagi dah bangun. Basuh muka dah tu turun ke bawah. Tak mandi pun.

Sebelum mula kita sarapan dulu. Masing-masing bawa makanan. Macam-macam ada. Yang best adanya laksa. Tapi lewat sikit baru kita makan laksa k. Selain tu ada karipap, popia, roti, biskut macam-macam lagilah. Tengahhari pulak kita makan nasi ayam ye.


Adli hari tu memang kerja kuat betul. Cangkul memang sentiasa ditangan. Tak larat angkat dia seret je.Dilarang pun degil nak buat kerja juga. Korang layan jelah gambar ngan video ni ye…

A video posted by kak mon... (@m0nal3a_ismail) on

A video posted by kak mon... (@m0nal3a_ismail) on

















5 ulasan:

  1. Rajinnya superman Adli ni..
    Patutlah kuat.. superman yang tolong tu :D

    Ramai kaum ibu je tu lea..
    Baguskan gotong royong macam ni..

    BalasPadam
  2. Rajinnya Adli. Kalau ada cucu perempuan, boleh tempah siap2 untuk buat menantu... :)

    BalasPadam
  3. Kakak nampak memang Adli ni rajinlah Lea
    Kalau dia acting mesti dia tengok camera. Ini dia betul-betul sukarela
    Pakai pulak baju superman hihi... memang superboy betul hari itu Adli kan:)

    BalasPadam
  4. bgsnya adli, dh mcm bdk besar dh dia menolong...

    dr kecik gini lah kite kene ajar kan, klu tak nnti besar berat tulang

    BalasPadam
  5. bersungguh adli menolong...kipidap adli!

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.