MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 15 Disember 2016

Genting Highland ... kami datang

Assalammualaikum semua.
Ahad lepas kami ke Genting Highland. Balik hari je. Bertolak dari rumah 12 lebih. Sampai pun lewatlah kan. Kami naik kali ni guna cabel car je. Malas nak bawa kereta naik atas sebab memang susah nak dapat parkingnya. Tambang kabel car pulak untuk sehala ialah RM 6.40. 
Kalau return RM 12.80. Oklah kan. Sesekali. Oklah.Kita layan gambar ye.




















4 ulasan:

  1. tak jln2 duk hotel situ ke lea, trs trn tuh... nampak la beza muke masa naik ngn turun tuh kan... hehehhe
    adli2 mcm2 kerenah dia, hepi je dia

    BalasPadam
  2. hahah comel je adli terselit kt tepi dlm kete kabel tu..

    BalasPadam
  3. Tapi memang yg best kalau tengok gambar ada Adli
    Tak tahu kenapa kakak suka tengok - nanti senyum sendiri
    Adli ni ceria sangat kan..

    BalasPadam
  4. kat genting highlands dah ade kebun strawberi.. tak g ke ? hee~

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.