MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 13 Disember 2016

Buffet di Volcano Shabu Shabu

Pada 2 minggu lepas , Seksyen Pentadbiran buat makan-makan hujung tahun di Volcano Shabu-Shabu. Takde yang sponsor jadinya bayar sendiri-sendirilah ye.

Nilah pertama kali lea makan di sini. Selalu layan steamboat/grills di MAEPS je. Kali ni kita tukar seleralah ye.

Makanannya? Ok..Banyak juga pilihannya. Yang paling best sosnya banyak pilihan dan ada dua yang lea sangat-sangat suka. Tengah menaip ni teringat-ingat akan kesedapan sos tu.

Lea, kalau dah makan steamboat ni nasi dan makanan berat yang lain memang tak pandang dah sebab nanti cepat kenyang. Dah tu tak boleh ambik banyak terus, kena ambik sikit-sikit walaupun kena ambik banyak kali. Tu cara lealah ye. Orang lain lea tak tahu.Oklah kita layan gambar ye.

Rombongan kak imah

 Duduk semeja ngan mereka yag rugi kalau kita bawak g makan buffet. Sikit na makannya... Tengok badanlah ye dak. Hahahaha
 

Sos ni yang lea suka sangat-sangat

Sebelum balik kita ambik gambar dulu ye. Semuanya dah kekeyangan

Nilak gambar diambil dari FB Volcano Syabu-Syabu

Sosnya.....mmmmmm....


Ni lak takde kat hidangan buffet tapi kita leh minta. Scallop tu ngan dory fish tu memang fav. lea


Ni harganya....


1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.