MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 4 November 2016

Kotak juga pilihannya

Sebakul mainan di rumah kotak juga yang dia nak main. Dibuatnya macam keretapi dah tu ditolak dengan jengkaut control dia. Bunyi jangan cakaplah. Tengoklah tu . Duduk dalam kotak sambil makan keropok dan tengok tv. Senang betul hati kamu ye.




4 ulasan:

  1. Atok dah balik dah tak ada kawan ye Adli
    Kotak just muat kat montot syok aje kan:)

    BalasPadam
  2. heheheheh bdk2 ni dia kretip lah lea...
    sama lah adli ngn aiyan kalu main dia punya bising mcm ada 5 org budak dlm umah tu

    BalasPadam
  3. Sama lah dengan cucu kaknoor Lea macam2 mainan dia umi dan abi beli, tapi sudu sukatan maktok, whisk, dan bsrsngan dapur jugak yg jadi pilihan Iman main, sudahnya bila nak menyukat dh tkde, kreatif lah tu kan haahah

    BalasPadam
  4. Singgah petang...:)
    kalau di fikir² kan..agak bagus ni adli main kotak..
    mungkin dia dah boring main mainan yang byk tu kan...
    bagus jugak kotak tu,boleh dijadikan salah satu alat bantuan pembelajaran di rumah...
    maksudnya adli dia mampu berimaginasi dengan menggunakan kotak..
    bijak adli ni...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.