MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 22 November 2016

Gunung Raya menggamit kenangan

Tempat kesukaan lea kat Langkawi ialah Gunung Raya. Suka suasana dekat sini lagi2 bila nak sunset. Jatuh cinta dekat tempat ni. Masa ni datang lepas hujan. Dah tu matahari dah nak menghilangkan dirinya. Sejuk jangan cakaplah. Adli dah menggigil dah. Cantikkan pemandangannya. Lagi satu suka pergi sini sebab tak ramai orang. Sukahatilah nak ambik gambar macam mana pun. Jangan buka baju dahlah ye.









4 ulasan:

  1. Background tu dah cantik tapi kenapa Adli tak senyum
    Letih ke sayang? Ini mesti ada yg tak kena ni kan sebab biasa Adli mesti senyum memanjang.

    BalasPadam
  2. tp syg nya disini tidak dijaga .. hotel juga dah tutup mungkin tak laku kot ....
    sy org langkawi pun baru seklai naik dulu ....

    BalasPadam
  3. Cantik pemandangan.. aritu saya pergi langkawi, tak sempat nk panjat pn

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.