MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 23 November 2016

Adli sekarang

Assalammualaikum.

Ni nak cerita pasal si bujang lea ni. Sekarang banyak sangat cakap dan pandai sangat bercakap macam orang tua.

Semalam kawan suami call ajak suami minum kat luar. Dah 9.30 malam. Cakaplah dekat Adli abah nak keluar sekejap. Adli jawab apa?

"Hai...malam-malam pun nak kerja ke abah? Malam untuk orang tido dan berehat" Hahahaha. Abah mula-mula terkedu dah tu gelak. 

Lea suruhlah dia tunjukkan mana A sampai J. Oklah yang dia tunjuk. Betul semua. Nak tahu apa dia cakap?

"Umie ni, Adli dah jawab betul semua. Tak cakap apa pun. Tepuklah tangan" Hahaha. Nak minta dipuji....

Tengah malam minta nak makan nasi. Jam 11 malam. Lea tak naklah bagi dia biasa makan di tengah makan. Tahu apa dia kata?

"Adli laparlah umie. Sian kat Adli. Kalau Adli sakit nanti umie susah. Adli masuk hospital umie pun susah." Bercakap tu macam orang tua.


Ni gambar budak comot makan roti ngan nutella

Datang eloknya dia nak bergambar

A video posted by kak mon... (@m0nal3a_ismail) on


Ni video dalam gelap suruh dia baca doa tidur. Umie dipanggilnya cikgu

Dah bangun boleh tidur duduk amcam ni.

A video posted by kak mon... (@m0nal3a_ismail) on
Ni video nak tidur. Dok baca BC. Ikut suka dia je.






8 ulasan:

  1. Alhamdulillah...Allah kurniakan kecerdikan kepada Adli. Semoga terus membesar sebagai insan yang soleh. :)

    BalasPadam
  2. comey .. bijak sgt tau ... mcm org tua cr ckp tu

    BalasPadam
  3. Comel...bulu mata die panjang mcm gegurl lak :)

    BalasPadam
  4. Budak-budak sekarang memang petah mulut, Lea. Kalau salah cakap, memang kenalah kita!

    BalasPadam
  5. Sihat dan bijak itu yg ada pada Adli
    Siapa aje pun suka kan Lea

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.