MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 25 Oktober 2016

Adli dan atuk


Manja betul kamu dengan atuk ye Adli.
30 hb ni atok balik Kuching dah.
Mesti kamu sunyi.
Yelah sebelum ni kamu....

- Atuk...Adli penatlah. Boleh tolong Adli kemas mainan. Selalu kena marah umie bila Adli suruh atuk gitu. Tapi atuk biasalah...takpelah. Budak2.

- Atuk...jom main lori sampah. Mainlah atuk ngan cucu. Macam macam bunyi keluar. Macam kawan-kawan je tengah bermain

- Bila Adli nangis je adalah air kotak, coklat yang keluar. Atok belikan nak bagi Adli senyap.

- Bila kena marah ngan umie dan abah dekat atuklah kamu pergi. Peluk atuk cakap sayang atuk.

-Bila makan kadang-kadang minta atuk suap. Mengada betul kamu.

Bila atuk dah balik mesti kamu tercari-cari Adli. Yelah dekat dua bulan atuk kat rumah kita. Ada rezeki kita balik Kuching jumpa atuk ye n opah ye.



2 ulasan:

  1. alahai sayu plan lieya bace lea...dpt bygkan nanti adli mcm mane...mesti rindu kat atuk die...ye laa 2 bulan berkepit.... atuk pun nanti komfem teringat2 kat cucu die sorang nieh....sunyi jek takde suare adli ajak main...mintak suap makan...alahai....

    BalasPadam
  2. alalalala....manja nya dia dgn atuk ya...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.