MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 26 September 2016

Ke Wetland bawak Atok pulak

Asslammualaikum. Ni cerita minggu lepas. Kita wat makan-makan lagi kat Wetland Putrajaya. Kita picnic diwaktu petang ye.

Lea buat sandwich telur je petang tu. Tak tahu nak masak apa sebab akak ipar dah cakap nak buat mihun.

Ok. Lebihan tepi roti jangan dibuang. Rendamkan dengan susu. Susun dalam bekas muffin. Lebihan telur untuk sandwich letakkkan sekali dan akhirnya taburkan mozarella cheese diatasnya. Macam pizza rasanya. Hahahaha.


Inilah hasilnya

Masing-masing tengah menjamu selera. 

Sesekali bawak ayah buat aktiviti macam ni sambil melihat suasana yang hijau

Ayah bergambar berlatar belakangkan pokok buluh


 Adli dan atok.
Umie pun nak ambik gambar ngan atok

Keluarga kecil kami. Nampak besar betul dah Adli kan.

Sekali lagi atok. Cantik-cantik pulak pokok buluh kat sini.

Suka tengok gambar ni.

Main batu seremban pulak ngan abah.

Pak mertua dan menantu meninjau pokok-pokok buah di kebun. Hahaha

Menara tinjau kat Wetland

 Umie tak larat nak naik. Dok bawah jelah.

Mana Adli mana?

Nak berdukung ngan abang aliff

Ambik gambar kat bawah pulak


Gambar Adli ngan abah di atas Menara Tinjau. Muka Adli tu berani berani takut.




5 ulasan:

  1. bestnya piknik ngn family kt wetland...
    nampak redup je situ

    pokok2 buluh tu cantik terjaga tp kalu mlm2... msti serem jgk kan

    BalasPadam
  2. wah!bestnya....
    dah lama nieyl x piknik ngan family...

    BalasPadam
  3. Jgn kata sandwich ke muffin ala pizza tu Lea
    Kalau dah ramai-ramai bawa makanan apa pun sedap
    Adli tu dgn siapa pun buat org ceria - bagus kan suka kakak tengok

    BalasPadam
  4. saya tak berkesempatan nak ke wetland ni walaupun dah ada dalam list..

    BalasPadam
  5. wahhh...boleh masuk dalam senarai berpicnic ni..
    cantik la pokok buluh tu...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.