MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 9 September 2016

Cantik juga Wetland Putrajaya

Assalammualaikum. Sejurnya Wetland Putrajaya Lea hanya lalu sahaja. Ni pun suami yang ajak pergi sini. Boleh bagi Adli lari-lari dan kuarkan peluh. Pergi pada Ahad 2 minggu lepas kot. Memang sunyi je tempatnya. Adalah pondok-pondok untuk rehat-rehat dan makan-makan.


Nilah bekal kami petang tu. Last minit punya cerita jadinya ada kopok lekor, sosej dengan sandwich je. Suami beli air kotak je.

Dekat sini kalau nak ambik gambar memang cantik. Suka dengan suasana hijaunya. Tengoklah orang tua yang dah macam kanak-kanak ribena kat situ. Orang takde tu yang seronok tu. Suka gambar kat bawah ni tiba-tiba ada budak debab menyelit kat belakang.
Umi dengan ibu Adli
Adli memang seronoklah. Dia boleh berlari, melompat dan berguling-guling kat bukit kecik kat situ. Bila kena gigit semut meraong-raong cakap ulat gigit. Bada je besar ye li, tapi penakut yang amat.Ok...korang layan jelah gambar ye. Hijau mataku. Hahahaha








2 ulasan:

  1. mmg cantik msti best kalu pg pagi2 n tak ramai org kan...

    sedap dh tu sandwish ngn kopok leko

    BalasPadam
  2. Salam ..

    ktk yg keja dekat KPKK ya nak..? sorry mun salah org..hehe

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.