MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 18 Ogos 2016

Taman kecil yang cantik di Cyberjaya

Assalammualaikum semua.

Petang-petang bila free dihujung minggu suka bawa Adli ke taman permainan di Cyberjaya ni. Adli main permainan kat situ umienya pulak suka ambil gambar pemandangan di situ. Tamannya canti juga. Lea suka dengan pokok-pokok buluhnya. Ada kolamnya. Ada perahunya. Ada batu-batunya. Tapi tulah kolamnya macam tak terjaga sikit. Kalau dijaga memang cantik taman ni.

Lokasinya ...berdekatan dengan D'pulze. Bolehlah cari ye.


Gambar dua  kat atas masa pertama kali kami datang

Gambar-gambar di bawah ni masa datang 2 minggu lepas






7 ulasan:

  1. Adli comey yer dia senyum! wahhh taman ni cantiknya...x pernah pergi D'pulze tau lea...nanti nak pi lah weekend ni kalau free...sejuk je mata tgk...

    tahniah adli pun dah free diapers...yeyyy leh geng!

    BalasPadam
  2. ish sayangnya kolam tu tidak disenggara dgn baik .. bukan tempat lekeh .. Cyberjaya tu.

    BalasPadam
  3. dulu masa cyberjaya baru buka...
    nieyl selalu jogging dekat taman nie kak..
    ada sampan lagi..

    BalasPadam
  4. syg betul mcm tak di selenggara je... kaalu tak msti ramai yg dtg situ kan...

    BalasPadam
  5. kenapa sampan tu dah bertakung air tu sygnye ... tkt jd tmpt pembiakan nyamuk pulak nanti .. tmpt dah cantik dah tu .... MPS la tu x jg mentenen tmpt tu

    BalasPadam
  6. cantik juga taman tu.. perahu tu boleh bergerak ke?

    BalasPadam
  7. Saya rajin juga ke sini, Lea. Memang cantiklah tempat ni walaupun nampak tak berapa terurus. Saya suka kawasan luas dan lapang macam taman di Cyberjaya ni.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.