MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 9 Ogos 2016

Rajin betul Adli...

A video posted by Mon Montana (@m0nal3a_ismail) on


Mana tak rajin...sendiri sepahkan sendiri jugalah kena sapu ye dak. Takut umie marahlah tu ye... Umie masa ni tengok je. Sebijik abah..suka pegang penyapu.

9 ulasan:

  1. bijak juga terfikir nak guna penyapu.. hehe.. kalau saya mau guna tgn je kutip..

    BalasPadam
  2. rajinnya adli... beruntung sapa dpt jadikan menantu nih

    BalasPadam
  3. alahai bagus adli..esok2 ni dah ade bini, rajin tolong bini nie..untung laa sape dpt adli jadi husben nie kekekeke..kemain jauh aunty lieya ko pikir ni adli oiii hahahaahah

    BalasPadam
  4. Kepimpinan melalui teladan. Adli selalu nampak abah buat tu dia ikut Lea
    Siapa yg senang? Lea tak susah dah kan...:)

    BalasPadam
  5. Hihihi....nanti dah besar boleh tolong mak ngan abah..:) Good boy

    BalasPadam
  6. Hihi.... kemana tak tumpahnya kuahkan....
    Muka Adli mmg tengah serious khusyuk buat keja tu Lea... ihihi

    BalasPadam
  7. Padanlah rajin, dah sendiri yang buat masalah. Bapa borek, anak rintiklah ni ya ^_^

    BalasPadam
  8. Greetings admin
    I like your topic, after reading your article very helpful at all and can be a source of reference . I hope others can feel the same benefits as me I will wait for your next article updates. Thank you for sharing

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.