MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 15 Ogos 2016

Coretan terakhir Aidilfitri 2016

Assalammualaikum semua.
Lea nak sambung sikit cerita raya boleh? Lea dan suami adalah buat makan-makan sikit untuk sedara mara dan jiran-jiran. Buat makan tengahari. Hari tu lea masak nasi putih, ayam masak merah, daging kari ada ulam sikit ngan sambal belacan dan sambal tempoyak. Tak lupa juga ikan masin sikit. Nak menampakkan suasana raya sebab masih di bulan Syawal adalah sedikit soto, ketupat palas dan rendang ayam. Ada sikit kek lapis, biskut-biskut, kerepek dan terajin sikit buatlah sharped pie.


Yang paling seronok sudah semestinya Adli sebab ramai orang akan datang. Yelah selalu main sorang-sorang je kan. Kali ni ramai teman yang datang.

Ok. Kita layan gambar ye. 

Ni jelah menunya


Family drai kampung yang datang 
Tuan rumah yang baru sempat nak makan
Jiran-jiran lelaki yang datang bertandang. 
Adli sibuk nak ambik gambar juga 

Jiran wanita

Bestfriend dan akak ipar dan teman 
Adli dengan anak uncle lee wah 
Adli, kak syasya dan adik sarah. Sibuk je ngan tab dia






5 ulasan:

  1. seronoknya... mcm2 menu ada kek sarawak paling menggoda tuh

    sibuk adli dok layan tamu yek

    BalasPadam
  2. Adli ni peramah mudah berkawan
    Kalau sekolah kelak senang Lea.

    BalasPadam
  3. Banyak jugak Lea masak ye..... Terernya Lea
    Budak budak ni satu sifat biasa dia, suka kalau org datang rumahkan Lea....Macm seronok sangat

    BalasPadam
  4. Rajin Lea. Banyak juga tu menunya. Kalau semua buat sendiri, memang rajinlah!

    Seronoklah Adlikan bila rumah ramai orang. Selalu main sorang-sorang aje, tak dengan babah, dengan ibu ^_^

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.