MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 8 Ogos 2016

Cerita jamuan raya yang tak pernah habis....

Assalammualaikum.

Lama betul dah tak mencoret sesuatu di sini. Sibuk sangat rasanya sekarang.

Bulan raya dah berkahir dah kan, tapi lea nak masukkan jugaklah jamuan raya bahagian khidmat pengurusan di pejabat lea. Macam-macam makanan ada. Yelah bahagian ada empat unit ada empat menu utama dan pelbagai menu sampingan yang lain. Paling menarik perhatian ialah Seksyen Pengurusan Sumber Manusia dan menu yang paling laku ialah cendol kenaikan pangkat. Mesti semua nak naik pangkat kan. Hahaha


Oklah…lea sertakan gambar-gambarnya ok…Selamat menjamu mata.

Menu di Seksyen Lea

Persiapan tengah rakcak dilakukan

Suka bekas ni. Cantik kan. Bentuk Ying & Yan

Kreatf betul Seksyen Kewangan ni

Lea suka makan yang ni

Ni yang paling laku

Korang baca nama menu-menunya

Nasi dagang. Saya suka...

Kaum Hawa dekat Admin

Bergambar dengan Seksyen Sumber Manusia lak

Teman seperti biasa bawa kek lapis sarawak temanlah

Pelanggan pertama kek lapis teman. Haha. Bos kewangan ni tau 
Teman makan ni je...

Ok..lea tinggalkan korang dengan video Adli ye pasal hantu kung kung. Korang tahu ke apa hantu kung kung ni? Hehehe



A video posted by Mon Montana (@m0nal3a_ismail) on

3 ulasan:

  1. Hihi... kakak bukan terpikat dgn hidangan Lea tu
    Tapi kakak terpikat dgn video Adli dgn Hantu kung-kung:)
    Naik bas tu yg kelakar haha...
    Boleh tahan cakap tak berhenti..

    BalasPadam
  2. Hantu kung kung tu apa Lea..... Imiginasi dia eh hihi...
    Alahai bestnya tengok makanan tu

    BalasPadam
  3. Seronoknya kalau ada jamuan raya pejabat macam ni. Saya ni tak payah mengharaplah. Memang takdanya. Jamuan raya apanya kalau kebanyakannya orang Jepun. Depa tahu cuti raya aje!

    La, kisah raya tetiba ada pulak terselit hantu kung kung si Adli ni. Kah3x!

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.