MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Tuesday, 23 August 2016

Bila Adli disuruh tidur

Tengoklah gayanya tu. Sebelah mata tutup sebelah mata buka. 
Dia ingat orang tak tengok dia tu. P
andai ye buat-buat tidur.




6 comments:

  1. Morning ♥
    alalala..pandai ye buat² tidur...

    ReplyDelete
  2. bdk2 mmg susah nk disuruh tido... samala mcm aiyan...
    tp kalau di biarkan lama2 tdo lah sendiri bila blik dh glp

    ReplyDelete
  3. Memang kelakar. Konon-konon nak 'tipu' kitalah kata dia dah tidur tapi sebelah mata jerk tutup!

    ReplyDelete
  4. Adli ni menghiburkan bukan pada umie dan abahnya aje tapi kawan blog umie juga

    Terima kasih titip doa buat almarhum bapak kakak

    ReplyDelete
  5. hahaahaha adli tak mo tido lagi le tu..kalo di bagi can, mauu sambung main lagi tu lea....

    ReplyDelete
  6. ada2 je la adli ni...hahaha...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.