MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 29 Ogos 2016

Beriadah di waktu malam bersama Adli

Bila ada masa terluang dihujung minggu, lea suka bawa Adli keluar jalan-jalan macam ni. Kalau tak ke KL, Cyberjaya kami ke Putrajaya je. Duduk lepak-lepak macam ni. Nak bagi Adli lari kuar peluh. Haha. Maknya duduk jelah. Patutnya maknya yang lari-lari kuarkan peluh kan. 

Seronok juga duduk macam ni. Macam-macam gelagat orang yang boleh kita lihat. Adli memang seronoklah berlari sana sini. Bila balik rumah, basahkan badan dia sikit, bagi susu terus lena sampai pagi.


Bersama sepupu-sepupu



Suka betul bila disuruh ambik gambar





3 ulasan:

  1. Adli ni putih betul kan.
    Malam-malam gelap pun tetap nampak cerah.
    Suka betul sebab ada sepupu jadi teman

    BalasPadam
  2. comel je adli ni...aktif pulak tu...

    BalasPadam
  3. Budak-budak keluar siang ke, malam ke, suka aje. Janji dapat keluar rumah. Lagi luas kawasan, lagi seronok.

    Saya pun kerap juga pergi ke Cyberjaya tau, Lea. Tapi bab taman-taman di Putrajaya ni macam dah lama pulak tak terjah!

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.