MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 18 Julai 2016

Gembiranya dia bersama sepupu-sepupunya

Assalammualaikum.
Sambung lagi cerita raya ye. Raya kan sebulan. Hihihi.
Adli suka sangat bila berkumpul dengan sepupu-sepupunya. Yelah.Selalu main sorang-sorang bila jumpa sepupu macam dia tu dah besar sangat dah. Dah bermain makan pun boleh lupa ye. Bukannya nak tidur waktu siang. Tapi bila dah tidur malam memang lena selena lenanya.

Oklah.Layan gambar Adli dengan sepupu-sepupunya.





6 ulasan:

  1. Amboi Adli! Bukan main posing ye:)
    Melekat dgn yg tudung kuning tu sebab yg ini comel juga macam Adli - kilat pipi suka auntie tengok:)

    BalasPadam
  2. Abang Adli !!!!!!! comelnya dia pakai songkokkkk...amboiiii diaaaaaaaa hensem sgt ni...kalau dekat auntie bg duit raya tau...hehehe...pandai dia bergambar ye...ada je keletah dia

    BalasPadam
  3. anak2 mmg mcm tu klu dpt jumpa sepupu ..kemain happy

    BalasPadam
  4. Kemain adli yee dpt jumpe kazen..same laaa lea dgn anak2 lieya pun...lg2 dayyan sebab ade kazen baya2 die..berlari kesana kemari je...pastu x sah x berlemoih...xpelaa jumpe pun jarang2 so bagi le can kan lea...

    BalasPadam
  5. manjanya adli... bdk2 mmg lah suke jmpa sepupu2 lg2 yg agak sebaya ngn depa...
    seronok dpt main sama2

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.