MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 14 Julai 2016

Adli dan speknya tak dapat dipisahkan.

Mana satu pilihan hati.

Anak bujang lea ni kan, pergi bazar ramadhan dia boleh lambat keluar dari kereta sebab nak pakai spek. Memang bercermin matalah sepanjang dekat bazar dekat Teluk Intan hari tu. Sayang..tak ambik gambar.

Ni pulak...boleh pulak dia jumpa cermin mata dia tu. Bergayalah dia dengan cermin mata tu. Adli...adli... Korang suka gambar yang no berapa. Kalau lea, lea suka yang no. 8. 




4 ulasan:

  1. hamboi adli.... bergaya sakan noooo...

    akak suke no3 ngn 8

    BalasPadam
  2. Kalau tanya kakak semua kakak suka sebab kakak memang suka tengok gambar-gambar Adli.
    Comel, gebu, sweet dgn senyumannya siapa tak suka:)

    BalasPadam
  3. comey la tu dik dia nak pakai cermin mata...hensem sgt dah tu...akak suka gamba no 2...kemain cam dah beso je gaya dia...kikiki

    BalasPadam
  4. amboi...bukan main adli...
    Selamat hari raya ♥

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.