MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 22 Julai 2016

3 jamuan raya

Assalammualaikum semua.

Salam Hari Jumaat.

Hari ni diadakan majlis sambutan aidilfitri di opis lea. Macam-macam makanan yang ada. Tapi yang lea makan kambing, spaghetti bolognese dan nasi arab sikit. Eh lupa. Lea juga makan pisang 1 dengan manggis 2 biji.

Bila dah Syawal ni kan macam-macam jamuan yang ada.

Seminggu lepas masuk kerja ada dibuat jamuan raya Seksyen Pentadbiran. Seksyen lealah tu. Masak sendiri je dan tuan tanah kedaong masak mihun je. Tu pun sengal-sengal tangan dok gaul mihun dalam kuali. Baru dua peket kalau lima enam paket mau terbelit urat tangan. Hahaha.

Ok. Lea tinggalkan korang dengan gambar-gambar ni ye.

Gambar ni semasa Jamuan Raya Seksyen Pentadbiran







 Jamuan Raya JPM di PICC
Masa ni lea tak sedar pusing hampir dua kali dewan tu. Lastnya cuma dapat laksa dan mi goreng je.

Jamuan Raya Jabatan
Bahagian kami sediakan nasi arab

Ada ketupat palas uu

Dengan geng sama asal dari Sarawak yang tengah tu

Sanggup beratur demimu kambing ku sayang

Gambar kenangan

Gerai tercantik

Oh manggis idamanku

Saya jaga buah sebentar

Hey ladies 1

Hey ladies 2

Hey ladies 3

Tak sah kalau takde gambar sibujang lea ni. Orang lepas mandi kolam. Tu yang tersengeh je tu.



 Minggu depan update jamuan raya bahagian pulak ye

4 ulasan:

  1. Puaslah makan bila sana-sini jamuan Lea.

    Adli mandi ke tak mandi memang suka sengih pun kan sayang:)

    BalasPadam
  2. Tahun ni saya tak banyak ambik gamba..

    BalasPadam
  3. meriahnya lea oi..jeles tau
    kt opis nih aritu ada bt jamuan jabatan tp tak meriah langsung...

    bahagian punya ntah tak tau jd bt ke tak... jabatan tak bg buat, suh jimat duit... siut je

    BalasPadam
  4. sana sini open house kan lea...
    aku punya ofis minggu lepas berderet open house...tapi apakan daya, aku pulak cuti seminggu jaga si junior yang kena kuarantin...tak merasa open house ofis tahun ni...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.