MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 2 Jun 2016

1, 2, 3 peace......

Assalammualaikum semua.

Korang layankan jelah gambar anak bujang lea ni. Masa ni dalam perjalanan balik dari Serikin. Ada sebuah gua kat situ. Adli dan abah je yang turun. Abahnya cakap ingat nak masuk dalam gua melihat-melihat tapi bila dengar bunyi macam gong Cina terus keluar. Dah tu dengar macam muzik cina, Ada yang cakap ada tokong dalam tu. Bergambar kat kaki gua jelah Adli. Macam-macam gayanya tu.













4 ulasan:

  1. Assalamualaikum.
    datang singgah sebagai follower ke-508.
    In Shaa Allah..saya akan singgah selalu baca entri puan.

    BalasPadam
  2. Tapi memang macam menariklah tempatnya Lea.
    Rasa kakak bunyi gong betul tu kot
    Tapi kalau dah abah Adli ngeri apa lagi Adli
    Posing ajelah ye sayang:)

    BalasPadam
  3. Nampak menarik tapi saya pun tak adventurous sangatlah kalau tempat macam ni. Nampak patung Buddha tu, mestilah ada temple kat dalam tu ya!

    BalasPadam
  4. Bab bab gua ni takut jugak nak masuk ke dalam...kotnya ada ular ke. Hish seram ar

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.