MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 17 Mei 2016

Pantai Sematan yang cantik

Assalammualaikum. Kita sambung lagi ye perjalanan kita ke Sematan. Kali ni balik memang lea seronok sangat sebab Adli dah tahu dah nak balik kampung di Kuching sebab ada opah, atok, maksu, makngah , sofea dan nina. Kali ni lagilah bila tengok laut yang membiru lagi seronoklah dia. Masa ni betul di tengahari. Minta maaf ye entry ni banyak gambarnya...

Budak tak sabar nak mandi laut

Cantikkan

Pakcik-pakcik dan ayah lea yang pakai baju biru. Rumah kat belakang rumah sepupu mak lea. Memang betul-betul tepi pantai


Rumah kayu tu rumah seorang Datuk. Dia beli tanah kat makcik mak dan buat rumah rehat kat situ

En. Sham nak ke mana tu

Apa dicari tu En. Sham

Budak yang sikit sekali dia bergerak ke air

Mula dah

Terpaksa abah temankan

Tenang bila melihatnya




4 gambar yang lea suka

Makcik-makcik sibuk keluarkan makanan

Aduh...melihat gambar rasa nak kesini lagi

Rehat sekejap makan

Mula balik kelaut 

Bot sapa tu?

Penat ye Adli. Jom mandi air bersih

Pandai je cari kawan. Anak-anak sepupu mak.

Siap bawa bergambar.

Bila nak balik Adli siap cakap. Babai kawan-kawan. Adli nak balik dulu. Nanti kita jumpa lagi ye.

7 ulasan:

  1. Adli memang peramah - mudah berkawan
    Bagus:)

    BalasPadam
  2. Subahanallah..
    Memang cantik..
    Laut dan langit cantik bergabung membiru tu UA..

    BalasPadam
  3. Cantiknya tempat ni.best..patut la adli suka..kawan2 pun ramai.peramah dan pandai berkawan ye adli ni.senang la mudah bergaul

    BalasPadam
  4. Seronok ya Lea dapat balik kampung apatah lagi kalau balik kampung boleh jumpa pantai macam ni cantik. Kalau saya pun, haruslah rajin balik ^_^

    BalasPadam
  5. bagus la adli nie..pandai berkawan2 dgn abang2..tak padan kecik...frenly nie.....

    lea, bestnye rumah tepi pantai gitu....bejalan sikit jek dah sampai tepi pantai...cuaca plak cantik so gambar2 lea pun cantik jek lieya tgk hah..... kalo umah dekat ngan pantai gini ari2 leh piknik nieh....umah mertua lieya pun dekat ngan pantai...tapi kene naik kereta laa...dlm 5 minit dah sampai ....

    BalasPadam
  6. Balik Kuching ye....Wah!! Rasanya Lealah yg paling seronok bukan Adli hihi

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.